.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه ملي از تبليغ برنج خارجي جلوگيري كند

نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري گفت: جلوگيري از تبليغ برنج خارجي در رسانه‌هاي داخلي و برنامه‌ريزي دولت در خريد توافقي برنج از كشاورزان در فصل برداشت، از راهكارهاي مناسب تقويت كشاورزي است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، آيت‌الله مختار امينيان در جمع اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا و دهياران آستانه اشرفيه و بندر كياشهر از مسئولان خواست تا تدابير لازم را در مواجه با پديده خشكسالي سال آينده انجام دهند.
وي با برشمردن مشكلات كشاورزان شهرستان آستانه اشرفيه اظهار داشت: يكي از عمده مشكلات، واردات بي‌رويه برنج توسط دولت و به فروش نرفتن محصولات كشاورزي است و كشاورزان از اينكه محصولات خود را نمي‌توانند به فروش برسانند، گله‌مند هستند.
امام جمعه آستانه اشرفيه ادامه داد: بسياري از كشاورزان به دليل مقرون به صرفه نبودن و هزينه‌هاي بالا، انگيزه‌اي براي كشت برنج ندارند.
امينيان با بيان اينكه حل اين مشكل از وظايف اقتصاددانان است، تصريح كرد: بايد فكري به حال اقتصاد و معيشت كشاورزان كنند تا در بخش برنج همانند چاي دچار بحران نشويم.
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: برنامه‌ريزي دولت در خريد توافقي برنج از كشاورزان در فصل برداشت، مي‌تواند به معيشت كشاورزان كمك كند.
وي در ادامه به كشاورزان توصيه كرد براي برطرف شدن مشكلات با دولت همكاري كنند.
نماينده مردم گيلان در خبرگان رهبري با ذكر گفته امام راحل مبني بر حمايت از كشاورزان خاطرنشان كرد: امام(ره) فرمودند كه كشاورزي قطب مهم هر كشور بوده و زيربناي بسياري از كارهاي توليدي و صنعتي در كشور است.
امينيان با بيان مشكلات و سختي‌هاي كار كشاورزي به مسئولان گفت: توصيه ميكنم كه با تشويق و حمايت از كشاورزان زمينه‌هاي لازم را براي اشتغال جوانان در امر كشاورزي روستاها فراهم كنند، تا جوانان براي تأمين به موقع معيشت از روستاها به سمت شهرها مهاجرت نكنند.
وي با اشاره به مشكلات آب اين شهرستان از مردم خواست با توكل بر خدا در حل اين مشكل با مسئولان مربوطه همكاري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.